terug

Het leukste event voor breien en haken

Vraag en antwoord

V: Ik heb een e-ticket voor vrijdag gekocht, maar nu kan ik niet op die dag, mag ik de ticket ook op zaterdag gebruiken?
A: Ja, dat kan, de e-tickets zijn te gebruiken op een dag naar keuze.

V: Ik heb e-tickets gekocht, moet ik die uitprinten of mag ik ze op mijn mobiel laten staan?
A: Ze kunnen geprint worden (niet vergeten ze mee te nemen!) maar ze mogen ook op een mobiele telefoon blijven staan. Wanneer de streepjescode maar goed zichtbaar is, die moet gescand kunnen worden.

V: Ik heb e-tickets gekocht maar kan ze niet meer terugvinden, kan ik ze nog een keer ontvangen?
A: Jazeker, ticketbureau Paylogic heeft een ‘Lost Tickets’ service.

V: Kan ik op een passe-partout samen met iemand anders naar binnen, op dezelfde dag?
A: Nee, helaas is dat niet mogelijk. Een passe-partout is een tweedaagse kaart, voor één persoon die op twee dagen de beurs wil bezoeken.

V: Ik wil de Breidagen in Nijkerk bezoeken maar ik heb een rolstoel nodig, zijn deze aanwezig?
A: U kunt geen rolstoel reserveren, er zijn geen rolstoelen aanwezig op de locatie in Nijkerk.

V: Ik ben standhouder maar ik kan maar één dag aanwezig zijn, mag dat?
A: Nee, de beurs duurt twee dagen en beide dagen dienen de stands bezet te zijn. Wij vinden het niet netjes dat bezoekers en omringende standhouders lege stands tegen komen.

V: Zijn er pinautomaten aanwezig op de Breidagen?
A: Nee, de Loods beschikt helaas niet over een pinautomaat. Er zijn vele standhouders (bijna iedereen) waar u uw aankopen kunt pinnen. U kunt toegangskaarten ook pinnen bij de kassa.

V: Ik heb een ticket voor een workshop geboekt. Moet ik een entreekaart kopen?
A: Ja, de workshopticket geeft alleen toegang tot de betreffende workshop. Daarnaast moet u nog een toegangskaart voor de beurs kopen.